Tillbaka på jobbet, tillbaka på bloggen.

Jag är verkligen sämst på att uppdatera under helgerna.

Letar inspiration till hemsidor atm (what a shocker!), och har fått reda på att ännu ett uppdrag från företaget är pågång. Vet inte hur jag ska hinna med allt! Speciellt med tanke på att chefen inte kommer hit och ger mig uppdraget officiellt med tankar osv. Jättesvårt känns det!

Men inspiration finns det gott om, däremot är det svårt att hitta på något snyggt, rent och professionellt gällande det här företaget! Teknik, datasystem. Där står min hjärna helt still, och det känns inte bra eller roligt!
Men jag kan ju lägga upp lite bilder som jag har hittat och blivit inspirerad av!






















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: