Trött som en jag vet inte vad...

Mitt skrivbord

Här är då mitt kontor på jobbet! Det är här jag sitter varje dag och glor in i skärmen. Det går, det går. Det är ett mysigt ställe, lite tomt i resten av rummet om man räknar bort skrivbordet och min väska som ligger vid dörren så att den inte ska smälla igen. Helt tomt. Och vitt. Men jag är nöjd!

Hade det jättetrevligt med My igår kväll. Hon gjorde massor med goda Äggopletter till mig och sedangick vi på en "lång"-promenad hem till mig för att dricka té och göra en helt ny blogg till henne!

Det slutade med att vi gått 5,8 km och jag fick blåsor under fötterna pga att jag försökte leka cool och ta promenad i sandaler... hon blev nöjd med sin blogg och allt blev frid och fröjd!

Hennes uppdrag är just nu att göra mig nyttig. Jag ska alltså börja äta mer grönsaker, mindre pasta, mer frön, mindre godis, mer frukt, ja... ni fattar. Möjligtvis att jag börjar röra på mig lite också :S Men det är ju jobbigt! Har hittills gått två promenader. Men det är väl helt ok, jag ska bara försöka att inte ge upp på en gång!

Jag hatar min lathet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: