Vilken mardröm!

Igår hände det som verkligen inte fick hända. Min dator bara dog. När jag startade den igen så sa den att det var något som hade blivit ändrat och att det inte gick att starta. När jag försökte göra en startreparation så bara dog den igen...

Jag provade flera gånger utan några framsteg. Jag och Adam kom fram till att vi skulle låta den svalna. Medan den gjorde det letade vi febrilt efter kvitto och garanti - vilket inte heller gick så bra.

Efter ett tag provade vi att starta den igen så ville den inte starta normalt, så vi provade startreparation igen. Som nu gick igång! Då rusade jag upp på mitt rum och hämtade min externa hårddisk och en windows 7-skiva för att formatera om den och rädda alla mina filer innan något liknande skulle hända igen!

Måste däremot säga att den verkar fungera nu. Men jag tänker inte ta några risker. Så inatt förde  jag över alla filer och nu ska jag kolla det sista för att sedan formatera om den...

Jag är ASRÄDD att något ska försvinna...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: