Borlänge och My

Har varit i Borlänge under fredagen och lördagen. Vi besökte högskolan Dalarna och fick bo på hotell osv, det var faktiskt ganska kul. Tror inte jag vill gå där dock. Tyvärr... men trevligt hade vi och det var intressant med alla föreläsningar vi fick höra.

När jag kom hem till Enköping igen igår så åkte jag direkt till My som fyllde 18 i torsdags. Vi firade med presenter, soppa och lite Earth Hour på kvällen. Sen fick jag skjuts hem. Blev förkyld under natten i Borlänge så ville inte stanna över natten. Men det var mysigt!

Idag ska jag bara ta det lugnt och spela WoW och kanske fixa lite på några hemsidor. Vi får se vad som händer!


Postat av: Pusu

vaaad gör du imrogon dååå?! :D

2011-03-27 @ 14:03:08
URL: http://pusukala.blogg.se/
Postat av: Kellie

Sv; Jaa du, gå i skolan kanske? Om jag inte är sjuk :s På kvällen vet jag inte :o Vadårå?

2011-03-27 @ 15:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: