But atleast I feel like a superstar!

Har morgonfrisyr, luggen sticker åt alla håll och mitt hår är rufsigt och tovigt. Men! Det är sol ute, jag jobbar med mina hemsidor och allt känns helt ok.

Tro det eller ej, men jag känner mig som en stjärna just precis nu!

Jag tror att det känns så bra för att jag hittat ett enkelt och smidigt sätt att ge mina kunder tillgång till att uppdatera sina hemsidor. CushyCMS har blivit min räddning!

Nu kan jag slappna av när jag får nya kunder istället för att stressa upp mig över komplicerad kodning för att de ska få som de vill. Det är inget att oroa sig över!

CushyCMS logga

Solen skiner ute, vi har fasaner som utforskar vår trädgård, hemsidorna går bra och även fast jag hade det jobbigt igår kväll, så känns det bra nu!



Postat av: Sofia

Tack för tipset! ^^

2011-03-19 @ 13:10:31
URL: http://eneci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: