Down goes another one

Everytime I fall asleep my dreams are haunted and everytime I close my eyes I'm not alone...

På tal om saker som inte är relevanta. Skulle behöva packa egentligen, men datorn är ju lite mer lockande! Packa blir säkert uppskjutet till imorgonbitti! Haha! Jag är rätt värdelös på att prioritera... Ja, ja! Imorgon åker vi tåg till Borlänge och en skola som håller i Materialdagar. Ska bli spännande att besöka en till högskola och höra lite om deras program osv. Hoppas att det blir roligt och att vi får VÅFFLOR! (Bara för att jag inte kan sluta tänka på mat).

Har skickat iväg en anmälan till Nyföretagarutbildning - startar på tisdag så jag hoppas att jag får en plats! Just nu är jag trött på allting, vill att mitt jäkla företag ska vara startat och klart så jag slipper krångla ännu mer! Skatteverket ringde idag och ville svara på mina frågor (en månad efter att mitt mejl skickats.. jaha?), så de ska ringa igen nästa vecka.

Vilket himla krångel va! Nu borde jag packa... eller i alla fall sova. Varför är jag så TRÖTT? Klockan är inte ens nio.

Vi får se vad som händer! Ha det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: