Hemmafrid

Mamma tyckte inte att jag skulle gå till skolan idag... Nej, jag hade ju bara idrott så det spelade väl ingen roll tyckte hon! x)

Men jag tog mig till skolan och genomled vattentramp, flyt, längddyk och hoppdyk! Så nu har jag klarat simningen! Ingen mer simning på idrotten, fett skönt.

Sen blev jag tvingad att åka raka vägen hem för att jobba hemsidor. Och ja, det behöver jag. Men jag hade hellre stannat i skolan och umgåtts med mina vänner och spelat King!

Men ska försöka lista ut ett flashproblem jag har och lägga upp ett nytt schema på Magasinets hemsida. Snart är det nog dags för publicering också! Spännande!

Fick svar från Linköpings Universitet om att skugga en student. Så det ska väl bli nästa eller nästnästa vecka! Det tar en jääävla tid att åka till Linköping så det kommer bli en lång dag! Tåg dit kvart i sju och tåg hem kanske halv sju? 4h tar det att åka dit, sen 4h hem igen! Jeeeeesus! Trött kommer man nog bli! Vi får se hur det går, jag vill ju dit och utforska och hinna göra något inte bara kolla och dra igen.

Spännande blir det nog iaf!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: