My fortune today


(Bild tagen av mig på SACO-mässan)

Känns som att min lycka inte vill vända riktigt. Har massor i skolan och håller bokstavligen på att dö i skolan, jag känner mig plågad när jag är i skolan och sitter på alla lektioner. Jag är så glad att jag tar studenten snart, men det känns ändå så långt borta!

Dessutom vägrar skatteverket ringa mig...  varför vill ingen att jag startar mitt företag? Jag blir galen! Jag är så taggad på att få göra mitt eget och inte behöva känna mig tvingad att göra vissa saker, men inget går som jag vill. Nyföretagarcentrum har ju inte heller svarat. Det är ju sjukt!

Men gjorde en läxa idag, det var bara skriva på. Nu ska jag göra en powerpoint och sammanställa lite bilder till min redovisning. Sen är det bara två prov, en uppsats och säkert tusentals läxor som kommer här och därifrån! Jag blir knäpp.

Ge mig ledigt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: