Nu börjar det hända grejer...

Är lite rädd och nervös nu... har kollat lägenheter i skövde och karlshamn och ska anmäla intresse snart. Det är ju såkalrt inte säkert att jag får någon bostad, men jag kan ju i alla fall anmäla mitt intresse. Jag känner mig osäker inför hösten med min och Adam och var jag ska gå och bo någonstans... Det är jätteläskigt!

Pengar också, var får man tag i pengar? Studielånet kommer antagligen fördärva mig. Usch. Jag vill inte egentligen bo ensam, det är det jobbigaste med allt. Jag vill helst bo med Adam, men det kommer inte gå om vi ska gå i olika skolor. Mellan våra skolor är det ju en och en halvtimme bilfärd. Det blir 3 timmar varje dag om vi skulle bo nära ena skolan.

Så det kanske blir till att bo nära sin egen skola och bo tillsammans på helgerna? Jag vet inte. Det känns som att det kommer bli som det är nu, att man kanske inte vill vara tillsammans med den ena för att man behöver plugga. Jag vet inte!

Jag vill så gärna bo med Adam, men ändå nära skolorna. Varför känns det som att det inte kommer fungera?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: