QQ


Ringde nyss skatteverket och fick sitta i en telefonkö på 46 pers. Det var ju KUL. När jag kommer fram så är den enda hjälp jag kan få en mejladress att skicka samma fråga till. Känns ju värt. Jag tror att jag dör snart! Vad vill skatteverket mig?

Jag mejlade alltså dem från skolan... dum idé. Min jävla dator vägrar ju skicka mejl från skolan av någon anledning. Däremot har ett av dem jag skickat från skolan kommit fram, så jag vet liksom inte om det har det eller inte! Jag får helt enkelt skicka igen hemifrån ikväll om jag inte fått något svar. Det värsta som kan hända är väl att de får två mejl. Tråkigt för dem.

Snart kommer mamma och hämtar mig och så ska vi träna. Finns det inga boxplatser kvar så får jag väl träna som en normal person. Jag är dock inte så bra på det. Det är läskigt själv!

Jag vill hem...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: