WoW

Töntar mig med WoW nu min typ enda lediga kväll på veckan.

Har så mycket aktiviteter nu i mars:

Imorgon: Besök på Mälardalens högskola
Fredag: Future Friday i Kista
Lördag: MusikDirekt
Söndag: Jag fyller år!
15 mars: Högskoleanmälan öppnar
(20 mars: UKM med R.O.E.S... blir inte av i vilket fall)
22 mars: Giget (kör och musikal)
23 mars: Rockkarusellen med R.O.E.S och Religionsprov
24 mars: My och Torstein fyller år!
25 mars: Åker till Dalarna med skolan och bor på hotell
26 mars: Mimmibus fyller år och jag kommer hem från Dalarna

Aaaa, tror det var allt... är inte säker! HUR SKA JAG HINNA MED ALLT?



Postat av: Aalbeen

UKM är den 20e....

2011-03-09 @ 23:02:26
Postat av: Pusu

WOO! TORSTEIN! vi ses på fredag också! :D

2011-03-10 @ 01:58:52
URL: http://Pusukala.blogg.sese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: