Ja, just det...

Jag har ju inte berättat. Inte för att någon bryr sig eller så, men min "dröm" gick vägen! Jag är nu student på Uppsala Universitet och pluggar Systemvetenskap! Och hittills (efter en och en halv vecka) är det faktiskt jätteroligt! Har inte så många vänner, två som man kan kalla vänner kanske x) Men det blir nog bra. Ekonomikum är mitt ställe på dagarna och där kan man oftast (inte) hitta mig. Gömd under en trappa eller något.

Att plugga på universitet är läskigt.

Är förresten hundvakt denna helgen. Mamma och pappa borde komma hem om... 4 timmar? Kul för dem. Har inte kunnat åka till Kulturnatten i Uppsala (hade velat vara på en väns parkourevent) eller sova hos någon kompis. Dessutom är älsk sjuk och snuvig så han var inte världens bästa sällskap heller.

Däremot kom min vän Hanna hit och förgyllde helgen! Vi har bara myst med filmer och spel och gott! Har varit askul! Nu har hon åkt hem dock.

Behöver kika igenom mitt PM. Tur för mig så sover jag lite och Hanna mycket så fick gjort en hel jäkla del medan hon sov. Ska vara klart på tisdag! :S LÄSKIGT. Imorgon blir nog en lång dag i skolan med gruppen.

Nu hör jag hur regnet smattrar. Dags att ta in hundarna och förbereda deras middag. Ching.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: